Eigen spreekuur voor overactieve blaas en chronische prostaat- of blaasontstekingen

Dr. Dick Janssen Arts Andros Clinics
20 mei 2020

Andros Clinics start met spreekuren die speciaal zijn opgezet voor mannen met een overactieve blaas, terugkerende blaasontstekingen, chronische prostaatontstekingen (chronische prostatitis) of chronische prostaatpijn.

Dr. Dick Janssen is de behandeld arts. Hij werkt met een multidisciplinaire team om tot een optimale behandeling te komen. Na een uitgebreid onderzoek door arts en bekkenfysiotherapeut zal samen met u een behandelplan opgesteld worden. Indien nodig kan hij daarbij onze continentieverpleegkundigen, onze seksuoloog of diëtist inschakelen om de diagnostiek en de behandeling zo compleet mogelijk te maken.

‘De overactieve blaas en chronische blaas- en prostaatklachten zijn mijn expertise. Al sinds 2008 ben ik betrokken bij wetenschappelijk onderzoek naar o.a. de overactieve blaas en urodynamica bij het Radboudumc’ aldus Dick Janssen.

Dr. Dick Janssen is arts, opgeleid en gepromoveerd bij de afdeling Urologie van het Radboudumc in Nijmegen. De spreekuren starten eind mei op woensdag in Baarn en eind deze zomer op vrijdag in Arnhem.

Lees verder over overactieve blaas

Lees verder over blaasontstekingen

Lees verder over chronische prostatitis of prostaatpijn

Dr. Dick Janssen Arts Andros Clinics
Auteur: Dr. Dick Janssen is arts bij Andros en bij Radboudumc verantwoordelijk voor wetenschappelijk onderzoek naar blaaspijnsyndroom, overactieve blaas en urodynamica.
Laatste update: 20 mei 2020